Info og kjøpshjelp: 22 68 00 01
0,00 NOK
Vanlige spørsmål

HVOR KAN JEG SE VARENE ?
Alle varer samt baderomsartikler, massasje og steamdusjer er utstilt i vår butikk i Tvetenveien 55, 0666 Oslo.

 
Åpningstid:

Mandag - Onsdag:  kl. 10:00 - 17.00
Torsdag: kl. 10:00 - 19:00
Fredag-Lørdag: kl. 09:00 - 16:00

Har du spørsmål om STARMASTER radio og brukerveiledning se denne video. Trykk her.

JEG BOR I OSLO-OMRÅDET OG ØNSKER Å HENTE VARENE SELV.
Det er mulig å hente varer på vårt lager i Tvetenveien 55, 0666 Oslo Mandag - Onsdag kl 10:00 - 17:00, Torsdag: kl 10:00 - 19:00, Fredag - Lørdag: 09:00 - 16:00. Du kan betale med kort eller kontanter. Ta kontakt med oss for reservasjon.
 
LEVERING
Transportør kontakter deg alltid på telefon for å avtale tid for levering hjem til deg. Oppgi derfor alltid telefonnummer og din e-post adresse når du bestiller.
Du får tilsendt en faktura på e-post eller som brev. Her fremgår frakt og leveringstid. Når faktura er betalt blir varene sendt deg samme dag som vi har mottatt din betaling.
Ved betaling ber vi deg benytte kid nummer som står oppført i fakturaen. Ved å benytte kid nummeret ved betaling kan det være at varene blir sendt herfra samme dag som du betaler.
Når varene er betalt får du tilsendt et sporingsnummer per e-post og/eller per SMS til din mobil, slik at du kan følge varene på din data til det er levert hjem til deg.
Leveringstidstid hjem til deg vil normalt være ca. 3 dager for leveringer syd for Trondheim.
Leveringstid nord for Trondheim til Finnmark vil variere fra 3 -6 dager alt etter hvor du bor.
Når varene blir levert må du alltid kontrollere varen og emballasjen, og om det er manko eller skade i leveransen. Dette påføres fraktbrev ved levering. Dette er viktig

TRANSPORTSKADE
Alle varer som sendes til våre kunder er transportforsikret. Hvis det skulle oppstå en transportskade på varene vil du få levert et nytt produkt eller ny skadet vare. 
Du må alltid kontrollere varen og emballasjen ved mottak, og om det er manko eller skade i leveransen. Hvis synlig emballasjeskade/manko må dette anmerkes på fraktbrevet til transportør ved mottak av varene for å gjøre forsikringen gjeldene. Hvis varen er skadet under transport må du ta vare på emballasje og de skadde varer. Skaden/mankoen må meldes skriftlig m/bilder til oss på service@villanytt.no innen 5 dager etter mottak. Vi bekrefter omgående tilbake at din skademelding er mottatt og tatt til behandling. Hvis du ikke mottar en bekreftelse fra oss senest neste dag etter at din melding er sendt oss må du kontakte oss snarest på telefon 22 68 00 01 for å kontrollere at vi har mottatt din skademeldingen. 

REKLAMASJON
Før feil meldes til oss ber vi deg undersøke om feilen skyldes forhold fra din side. Dersom du kan godtgjøre at produktet ikke fungerer slik det skal , må du kontakte oss. Vi vil da iverksette tiltak for utbedring av mangelen. Du mister din rett til å gjøre en mangel gjeldende dersom du ikke gir oss beskjed innen rimelig tid etter at du oppdaget mangelen. Feil/mangler pga. feilmontering eller feil tilkobling eller lignende dekkes i sin helhet av kunden.

INSTALLASJON/MONTERING
Vi anbefaler at det benyttes godkjent rørlegger og elektriker til montering på produkter som kjøpes. Ved bruk av godkjent/autoriserte fagfolk til montering har du en garanti for at produktet blir riktig montert og dine rettigheter blir ivaretatt ved eventuelle garantispørsmål.

ANGREFRIST
Avbestilingsgebyr. Angrerettloven gjelder ved forbrukerkjøp. Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15 første ledd). Varen returneres i ubrutt original emballasje. Kostnader ved tilbakesendelse dekkes i sin helhet av kunden.  Angrefristskjema Trykk her

BYTTE OG RETUR
Ønsker du å heve kjøpet og levere varer i retur gjelder følgende betingelser:
All retur skal avtales med oss på forehånd. Alle returvarer skal være pakket i originalembalasje og leveres oss uskadet og ubrukt. Du betaler selv frakten for retursendingen.

Det er angrefrist på 14 dager ved bestilling over internett eller postordre. Etter lov om angrefrist kan du gå fra bestillingen innen 14 dager når varen er bestilt over internett eller postordre. Dette forutsetter for det første at det her er tale om et forbrukerkjøp. Det vil si at kjøp fra yrkesselger av ting som etter forholdene fremtrer hovedsakelig til personlig bruk for kjøperen, hans husstand eller omgangskrets eller til deres personlige formål ellers. Den totale kjøpesum inkludert porto og eventuelle ekspedisjonsgebyr må overstige kroner 300,- for at man skal ha angrefrist. Avbestillingen bør skje skriftlig. Bruk angrefrist skjemaet, og send det inn sammen med varen. Det er nok at avbestillingen er postlagt eller levert oss før fristen er ute. Ta vare på kvitteringen som viser at varen er returnert, eller send varene rekommandert. Dersom du avbestiller skal du ha tilbake det du har betalt. Dette inkluderer portoutgifter og ekspedisjonsgebyr som er påløpt i forsendelsen til deg som kjøper. Du må behandle varen forsiktig, og ikke bruke den slik at den ikke kan leveres tilbake i vesentlig samme stand eller mengde som da du mottok den. Blir varen ødelagt eller skadet på grunn av feil eller forsømmelse fra din side, vil du risikere å miste angreretten. Når du benytter angrefristen må du dekke porto for returforsendelsen selv.