Info og kjøpshjelp: 22 68 00 01
0,00 NOK
Vanlige spørsmål

HVOR KAN JEG SE VARENE ?
Alle varer samt baderomsartikler, massasje og steamdusjer er utstilt i vår butikk i Tvetenveien 55, 0666 Oslo.

 
Åpningstid:

Mandag - Onsdag:  kl. 10:00 - 17.00
Torsdag: kl. 10:00 - 19:00
Fredag-Lørdag: kl. 09:00 - 16:00

Har du spørsmål om STARMASTER radio og brukerveiledning se denne video. Trykk her.

JEG BOR I OSLO-OMRÅDET OG ØNSKER Å HENTE VARENE SELV.
Det er mulig å hente varer på vårt lager i Tvetenveien 55, 0666 Oslo Mandag - Onsdag kl 10:00 - 17:00, Torsdag: kl 10:00 - 19:00, Fredag - Lørdag: 09:00 - 16:00. Du kan betale med kort eller kontanter. Ta kontakt med oss for reservasjon.
 
LEVERING
Transportør kontakter deg alltid på telefon for å avtale tid for levering hjem til deg. Oppgi derfor alltid telefonnummer og din e-post adresse når du bestiller.
Du får tilsendt en faktura på e-post eller som brev. Her fremgår frakt og leveringstid. Når faktura er betalt blir varene sendt deg samme dag som vi har mottatt din betaling.
Ved betaling ber vi deg benytte kid nummer som står oppført i fakturaen. Ved å benytte kid nummeret ved betaling kan det være at varene blir sendt herfra samme dag som du betaler.
Når varene er betalt får du tilsendt et sporingsnummer per e-post og/eller per SMS til din mobil, slik at du kan følge varene på din data til det er levert hjem til deg.
Leveringstidstid hjem til deg vil normalt være ca. 3 dager for leveringer syd for Trondheim.
Leveringstid nord for Trondheim til Finnmark vil variere fra 3 -6 dager alt etter hvor du bor.
Når varene blir levert må du alltid kontrollere varen og emballasjen, og om det er manko eller skade i leveransen. Dette påføres fraktbrev ved levering. Dette er viktig

TRANSPORTSKADE
Alle varer som sendes til våre kunder er transportforsikret. Hvis det skulle oppstå en transportskade på varene vil du få levert et nytt produkt eller ny skadet vare. 
Du må alltid kontrollere varen og emballasjen ved mottak, og om det er manko eller skade i leveransen. Hvis synlig emballasjeskade/manko må dette anmerkes på fraktbrevet til transportør ved mottak av varene for å gjøre forsikringen gjeldene. Hvis varen er skadet under transport må du ta vare på emballasje og de skadde varer. Skaden/mankoen må meldes skriftlig m/bilder til oss på service@villanytt.no innen 5 dager etter mottak. Vi bekrefter omgående tilbake at din skademelding er mottatt og tatt til behandling. Hvis du ikke mottar en bekreftelse fra oss senest neste dag etter at din melding er sendt oss må du kontakte oss snarest på telefon 22 68 00 01 for å kontrollere at vi har mottatt din skademeldingen. 

REKLAMASJON

Ønsker du å heve kjøpet og levere varer i retur gjelder følgende betingelser: 
All retur skal avtales med oss på forehånd på telefon 22680001.
Spør etter serviceavdelingen.
Alle retur varer må være pakket i originalemballasjen og leveres oss uskadet og ubrukt.

Montering.
Det forutsettes at det benyttes autorisert rørlegger ved montering og at strømtilførsel er installert av en autorisert elektriker. 

Alle baderoms produkter leveres umontert og kunden er selv ansvarlig for monteringen.
Skader eller mangler oppstått som følge av feilmontering eller feil bruk dekkes ikke av oss.

Villanytt as tar ikke ansvar for skader som oppstår ved montering av produktet som ikke er utført av Villanytts egne fagfolk eller andre fagfolk som er godkjent av Villanytt as.

Vi tar ikke ansvar for knuste glass/dører når kunde monterer selv.
Dersom en skulle være uheldig å knuse glass, skade aluminiums skinner eller andre deler på dusjen kan dette kjøpes hos Villanytt as. 

Vi skaffer delene fra vår leverandør.
Slitasjeskader eller forbruksartikler omfattes ikke av garantien. Garantien gjelder heller ikke ved skader forårsaket av ulykke eller uaktsomhet fra bruker.

 

Ved retur av varer vil det bli trukket 15%  i handlingskostnader. Kunden er selv ansvarlig for frakt av varene ved tilbakelevering. 
Alle fraktkostnader og ekspederingskostnader refunderes ikke.

 

Angrefristskjema Trykk her